ZMENENÉ - EMPIRE CON10X - 4. - 5.11.2023 o hod.

2.4.2024 14:24

V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie EMPIRE CON10X, ktoré sa malo konať dňa 4. - 5.11.2023 v TIPOS ARÉNA - ZIMNÝ ŠTADIÓN ONDREJA NEPELU, BRATISLAVA, je ZMENENÉ! Podujatie sa uskutoční v novom termíne: 7. - 8.9.2024 o 10:00 - 19:00 hod. v novom mieste konania: Peugeot aréna Bratislava.

Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.

Aktualizovaný oznam organizátora TU!

Klienti môžu vrátiť vstupenky výhradne žiadosťou mailom do 10.04.2024 na reklamacie@ticketportal.sk.

Žiadosti klientov budú spracované len do výšky finančných prostriedkov, ktorými spoločnosť Ticketportal SK disponuje, v poradí v akom sme ich od klientov obdržali.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF a číslo účtu klienta IBAN.
► pri platbe formou internet banking (napr.:SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...) - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Zároveň prosíme aj o doloženie detailu transakcie, v ktorom je zreteľne uvedená suma, dátum, číslo účtu platcu a prijímateľa finančných prostriedkov. Platba bude prevedená v prospech účtu, z ktorého bola hradená.
► pri platbe Benefit Plus (cez platobnú bránu): K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF. Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus klientovi pripíše body na jeho konto. Pokiaľ vrátenie benefitových bodov nebude možné, budú Vám poskytnuté darčekové poukážky Ticketportal 2024.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal - mailom na reklamacie@ticketportal.sk.
K žiadosti o vrátenie je potrebné doložiť vstupenky, najlepšie vo formáte PDF, a číslo účtu IBAN klienta, kam bude vrátená suma vstupeniek.

V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky na predajnom mieste, bez ohľadu spôsobu úhrady (karta, hotovosť, darčeková poukážka) môže požiadať o vrátenie peňazí nasledujúcim spôsobom:
► mailom na reklamacie@ticketportal.sk. Zaslať písomnú žiadosť a čakať na ďalšie pokyny.

 

Ďalšie informácie na:

TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA

Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.

Top