V zastúpení organizátora podujatia, vám ako sprostredkovateľ predaja oznamujeme, že podujatie NERIEŠ HELLO KRST - Refinery Bratislava, ktoré sa malo konať dňa 9.11.2024 o 20:00 hod. v Refinery Gallery, Bratislava, je ZMENENÉ! Namiesto uvedeného podujatia sa uskutoční podujatie SEPAR, PIL C & LUCA BRASSI10X, MAIREE a ďalší (EVENCY BIRTHDAY PARTY) v novom termíne: 16.11.2024 o 21:00 hod. v pôvodnom mieste konania.
Zakúpené vstupenky zostávajú v platnosti.
Oznam organizátora:
Vážení fanúšikovia,
radi by sme vás informovali, že plánovaný koncert, ktorý sa mal pôvodne uskutočniť dňa 9. novembra, sa presúva na nový termín 16. novembra. Táto zmena však prináša aj výnimočnú pridanú hodnotu – koncert sa uskutoční ako súčasť oslavy Evency Birthday, čo znamená, že vás čakajú okrem koncertu Nerieš & krstu albumu Hello aj koncerty: Separ, Pil C & Luca Brassi, Dame & Smart.
Zakúpené lístky na pôvodný termín sú platné aj na presunutý dátum 16.11. Ak by vám však nový termín nevyhovoval, ponúkame vám možnosť vrátenia lístkov. V prípade, že sa rozhodnete lístky vrátiť, spravte tak najneskôr do 7. novembra priamo cez ticketportal. Po tomto dátume už nebude možné žiadať o refundáciu.
Ďakujeme vám za pochopenie a veríme, že sa spoločne stretneme 16.11., užijeme si Hello Show a pokrstíme album Hello.
S pozdravom,
Nerieš
Klienti, ktorým zmena nevyhovuje, môžu vrátiť vstupenky výhradne na tom predajnom mieste, kde si ich zakúpili najneskôr do 7.11.2024!
Klienti, ktorí si vstupenky zakúpili na zrušenom predajnom mieste, ich môžu vrátiť výhradne poštou, a to najneskôr do 7.11.2024 na adresu: Ticketportal SK, s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Vstupenky uhradené na predajnom mieste Benefitovou poukážkou je nutné najneskôr do 7.11.2024 zaslať poštou na adresu: Ticketportal SK, s.r.o. , Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky prostredníctvom internetu, môže požiadať o vrátenie peňazí najneskôr do 7.11.2024 nasledujúcim spôsobom a pri splnení nasledujúcich podmienok:
Spoločné podmienky pre žiadosti o refundáciu: O najrýchlejšie vrátenie vstupeniek je možné požiadať prostredníctvom registrovaného konta na stránke www.ticketportal.sk, v ktorom je potrebné v sekcii ``Môj účet`` - ``Moje objednávky`` vybrať vstupenky na refundáciu a vyplniť všetky požadované údaje.
V prípade, ak si klient zakúpil vstupenky bez registrácie, odporúčame, aby si na stránke www.ticketportal.sk dokončil registráciu, nakoľko pri zakúpení vstupeniek mu bola registrácia vytvorená a je potrebné konto aktivovať mailom, ktorý klient pri nákupe zadával. Pokiaľ boli vstupenky zaslané kuriérom je nutné ich doručiť najneskôr do 7.11.2024 na adresu Ticketportal SK s.r.o., Kalinčiakova 33, 831 04 Bratislava.
Osobitné podmienky pre žiadosti o refundáciu podľa spôsobu úhrady vstupného:
► pri platbe formou CARDPAY (platba kartou): Platba bude vrátená priamo na kartu, z ktorej bola hradená.
► pri platbe formou internet banking (napr.: SporoPay, ČSOBpay, TatraPay, ePlatby VÚB, ...): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
► pri platbe Benefit Plus, Edenred alebo Callio kartou (cez platobnú bránu): Po vybavení žiadosti spoločnosť Benefit plus/Edenred/Callio klientovi pripíše body na jeho konto.
► pri platbe Darčekovou poukážkou Ticketportal, respektíve iným typom poukážky, ktorú je možné využiť na zakúpenie vstupeniek v sieti Ticketportal (prípadný doplatok kartou): Platba bude prevedená v prospech účtu, ktorý klient vyplní v sekcii ``Žiadosť o refundáciu`` v časti ``Spôsob refundácie``.
Financie Vám budú refundované v zákonnej lehote od zaslania žiadosti o refundáciu prostredníctvom Vášho konta.
Ďalšie informácie na:
TLAČOVÉ SPRÁVY
ZMENY A ZRUŠENIA
Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí. Za pochopenie ďakujeme.